Borderou individual de notare

Universitatea [Nume Universitate]

Facultatea de [Nume Facultate]
Departamentul de [Nume Departament]


BORDEROU INDIVIDUAL DE NOTARE

Numele cursului: [Exemplu: Managementul Proiectelor]
Codul cursului: [Exemplu: MPRO1234]
Anul de studiu: [Exemplu: 3]
Semestrul: [Exemplu: Semestrul II]
Titularul cursului: [Numele și titlul cadrului didactic]
An universitar: [Exemplu: ____-____]
Data evaluării: [Ziua, Luna, Anul]


1. DETALII GENERALE

  • Tipul evaluării: Examen final / Examen parțial / Lucrare de control
  • Metoda de evaluare: Scris / Oral / Proiect
  • Numărul total de studenți evaluați: [Exemplu: 30]

2. SCHEMA DE NOTARE

Criterii de evaluarePondere (%)Descriere
Cunoștințe teoretice fundamentale30%Evaluarea cunoștințelor de bază privind [exemplu: conceptele de bază ale managementului proiectelor, metodologii și terminologie specifică domeniului].
Aplicarea conceptelor în situații practice25%Aprecierea capacității de a aplica teoria în rezolvarea unor probleme concrete; implică analiza unor studii de caz și formularea soluțiilor corecte.
Abilități de analiză și sinteză20%Analiza critică a unor scenarii sau probleme complexe și capacitatea de sinteză în prezentarea soluțiilor concise și relevante pentru tema abordată.
Creativitate și originalitate15%Originalitatea ideilor și capacitatea de a dezvolta soluții inovative; include aspecte de inovație și abordări originale față de problemele discutate.
Claritate și structură10%Modul de prezentare a informației, claritatea exprimării, coerența argumentelor și organizarea generală a răspunsurilor oferite.

3. SCARA NOTARII ȘI INTERPRETAREA REZULTATELOR

NotaDescriere
10Excelent – Cunoștințe și competențe de nivel înalt, răspunsuri complete, riguroase și originale, fără erori.
9Foarte bine – Cunoștințe solide și aplicare corectă, mici imperfecțiuni dar fără erori majore.
8Bine – Răspunsuri complete, cu unele lacune minore în detalii sau prezentare.
7Satisfăcător – Răspunsuri corecte, însă cu lipsuri sau erori minore în analiză sau interpretare.
6Acceptabil – Cunoștințe de bază demonstrate, însă cu erori mai semnificative și lacune în argumentare.
5Minim acceptabil – Răspunsuri incomplete, erori evidente, demonstrând înțelegerea parțială a conceptelor fundamentale.
<5Insuficient – Lipsa cunoștințelor fundamentale sau a capacității de a aplica concepte esențiale.

4. OBSERVAȚII GENERALE

Se va oferi feedback fiecărui student, abordând următoarele aspecte:

  1. Observații specifice: Note detaliate privind punctele forte și slăbiciunile din răspunsurile oferite.
  2. Sugestii de îmbunătățire: Recomandări pentru dezvoltarea cunoștințelor și abilităților specifice domeniului, inclusiv resurse de studiu suplimentare.
  3. Comentarii suplimentare: Aspecte legate de originalitatea și coerența prezentării informațiilor.

5. TABEL INDIVIDUAL DE NOTARE

Nr. crt.Nume și prenume studentNumăr matricolNota finalăObservații individuale
1[Exemplu: 12345][Exemplu: 8]Răspunsuri bune, dar necesită îmbunătățiri în claritatea argumentării.
2[Exemplu: 12346][Exemplu: 9]Excelentă capacitate de analiză și aplicații corecte; se recomandă aprofundarea teoriei.
3[Exemplu: 12347][Exemplu: 7]Răspunsuri satisfăcătoare, însă neclarități în structura argumentației.

6. SEMNĂTURA CADRULUI DIDACTIC EXAMINATOR

Nume și prenume: [Numele cadrului didactic]
Semnătura:


Acest borderou individual de notare a fost întocmit în conformitate cu standardele universității și este destinat evaluării echitabile și transparente a cunoștințelor și competențelor studenților la disciplina specificată.

Chat