Adeverință vechime cu suspendare

Subsemnatul _____________, în calitate de reprezentant legal al _____________ (denumirea unității economice), cu sediul în _____________ (adresa sediului social), înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul _____________, cod unic de înregistrare _____________, având în vedere solicitarea adresată de _____________ (numele complet al angajatului), posesor al Cărții de Identitate seria _____________, nr. _____________, înregistrat cu codul numeric personal _____________, vă emitem prezenta adeverință de vechime în muncă cu suspendare, conform prevederilor legale aplicabile, pe baza documentelor aflate în arhiva unității noastre.

Datele referitoare la angajator:

  • Denumire: _____________
  • Sediu: _____________
  • Cod unic de înregistrare: _____________
  • Număr de înregistrare în Registrul Comerțului: _____________
  • Cod fiscal: _____________
  • Telefon/fax: _____________
  • E-mail: _____________

Datele referitoare la angajat:

  • Nume și prenume: _____________
  • CNP: _____________
  • Funcția: _____________
  • Departament: _____________
  • Data angajării: _____________
  • Durata contractului de muncă: _____________
  • Tipul contractului de muncă: _____________ (ex. pe durată nedeterminată, pe durată determinată)
  • Locul de muncă: _____________

Perioada de vechime în muncă: Angajatul a fost înregistrat în evidențele noastre ca având o vechime în muncă de _____________ ani, _____________ luni și _____________ zile, în perioada cuprinsă între _____________ și _____________.

Suspendarea activității: În perioada cuprinsă între _____________ și _____________, activitatea profesională a angajatului _____________ a fost suspendată, conform prevederilor legislației în vigoare, din motive specificate mai jos:

  • Motivele suspendării: _____________ (ex. concediu fără plată, concediu medical, alte situații reglementate de lege).
  • Perioada de suspendare: _____________ (perioada de timp în care angajatul nu a desfășurat activitate).
  • Documentele justificative ale suspendării (dacă este cazul): _____________.

Mențiuni suplimentare:

  • În perioada suspendării activității, angajatul nu a beneficiat de salariu, însă, conform legislației în vigoare, vechimea în muncă a fost menținută pentru întreaga perioadă a suspendării.
  • Perioada de suspendare nu a fost considerată întrerupere a continuității în muncă, iar drepturile salariale aferente suspendării au fost reglementate conform prevederilor legale.

Prezenta adeverință a fost emisă la cererea angajatului, pentru a dovedi vechimea în muncă, în vederea utilizării la _____________ (menționați scopul pentru care este solicitată adeverința, de exemplu: pensionare, dosar de aplicare pentru beneficii sociale, obținerea unui credit etc.).

Semnătura reprezentantului legal al angajatorului:


Nume: _____________
Funcție: _____________
Data: _____________

Stampila angajatorului:

Chat