Acord furnizare produse

ACORD DE FURNIZARE PRODUSE

Încheiat între:

1. Furnizor:
________________________, cu sediul în ________________________, înregistrată la ________________________ sub nr. ________________________, CUI ________________________, reprezentată legal prin ________________________, în calitate de Furnizor, denumită în continuare „Furnizor”;

și

2. Beneficiar:
________________________, cu sediul în ________________________, înregistrată la ________________________ sub nr. ________________________, CUI ________________________, reprezentată legal prin ________________________, în calitate de Beneficiar, denumită în continuare „Beneficiar”;

Preambul

Având în vedere dorința Beneficiarului de a achiziționa produse de la Furnizor, iar Furnizorul fiind dispus să livreze produsele solicitate, părțile au convenit asupra următoarelor condiții, stipulate în prezentul acord.

Articolul 1 – Obiectul acordului

(1) Obiectul prezentului acord îl constituie furnizarea de produse de către Furnizor către Beneficiar, conform specificațiilor și cantităților stabilite de comun acord de părți, pe baza comenzilor emise de Beneficiar. Produsele vor fi livrate conform anexei nr. 1 – „Listă produse și prețuri”.
(2) Produsele vor fi livrate conform termenilor stabiliți în prezentul acord, respectând standardele de calitate specificate în documentele tehnice anexate.
(3) Produsele ce fac obiectul acestui acord sunt destinate exclusiv utilizării interne ale Beneficiarului și nu vor fi revândute sau redistribuite către terțe părți fără consimțământul prealabil scris al Furnizorului.

Articolul 2 – Prețul și modalitățile de plată

(1) Prețul produselor este stipulat în anexa nr. 1 și poate suferi modificări doar cu acordul părților, prin semnarea unui act adițional.
(2) Prețurile sunt exprimate în ________________________, excluzând TVA, cu excepția cazului în care se precizează altfel în factură.
(3) Beneficiarul se obligă să efectueze plata pentru produsele comandate în termen de _______ zile lucrătoare de la data emiterii facturii.
(4) Plata va fi efectuată prin transfer bancar în contul Furnizorului, indicat în factura emisă, iar în cazul întârzierilor de plată, se vor aplica dobânzi de întârziere de ______% pe zi.

Articolul 3 – Livrarea produselor

(1) Livrarea produselor se va face la adresa indicată de Beneficiar, conform termenului și condițiilor stabilite prin fiecare comandă.
(2) Termenul de livrare va fi de _______ zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, cu excepția cazului în care se stabilește un alt termen prin acordul părților.
(3) Furnizorul se obligă să livreze produsele într-o stare corespunzătoare și conform specificațiilor tehnice convenite, iar Beneficiarul va verifica produsele la livrare.
(4) În cazul în care se constată neconformități în produsele livrate, Beneficiarul va notifica Furnizorul în termen de _______ zile lucrătoare de la primirea livrării. În cazul în care reclamația este fondată, Furnizorul va înlocui produsele defecte sau va returna suma achitată pentru acestea.

Articolul 4 – Garanții și responsabilități

(1) Furnizorul garantează că produsele livrate sunt conforme cu standardele de calitate specificate în documentele tehnice anexate și că sunt noi, nefolosite și fără defecte.
(2) În cazul în care produsul prezentat are defecte de fabricație, Furnizorul va înlocui produsul defect sau va restitui contravaloarea acestuia, în termen de _______ zile lucrătoare de la notificarea Beneficiarului.
(3) Beneficiarul se obligă să utilizeze produsele conform instrucțiunilor Furnizorului și să asigure condițiile optime de depozitare, manipulare și utilizare, pentru a evita deteriorarea acestora.

Articolul 5 – Confidențialitate

(1) Părțile se obligă să păstreze confidențialitatea asupra tuturor informațiilor și documentelor obținute pe parcursul derulării prezentului acord, exceptând cazurile în care dezvăluirea este impusă de lege sau de autoritățile competente.
(2) În caz de încălcare a obligațiilor de confidențialitate, partea care încalcă va fi răspunzătoare pentru daunele cauzate celeilalte părți.

Articolul 6 – Durata acordului

(1) Prezentul acord intră în vigoare la data semnării de către ambele părți și este valabil până la îndeplinirea obligațiilor de către ambele părți sau până la denunțarea unilaterală, conform prevederilor legale.
(2) Oricare dintre părți poate rezilia acordul cu un preaviz de _______ zile lucrătoare, în cazul în care cealaltă parte nu respectă condițiile stipulate în acest acord.
(3) În caz de reziliere, părțile vor proceda la soluționarea oricăror litigii existente și la finalizarea livrărilor sau plăților restante.

Articolul 7 – Soluționarea litigiilor

(1) Orice dispută derivată din sau în legătură cu prezentul acord va fi soluționată pe cale amiabilă între părți.
(2) În cazul în care nu se ajunge la o înțelegere amiabilă, litigiul va fi soluționat de instanțele competente din ________________________.
(3) Părțile se angajează să întreprindă toate demersurile necesare pentru a evita escaladarea conflictului în instanță.

Articolul 8 – Alte dispoziții

(1) Modificările acestui acord vor fi făcute doar prin act adițional semnat de ambele părți.
(2) Prezentul acord reprezintă întreaga înțelegere între părți și înlocuiește orice alte acorduri sau înțelegeri anterioare, scrise sau verbale, referitoare la obiectul acestui acord.

Articolul 9 – Dispoziții finale

(1) Prezentul acord este guvernat de legislația din România.
(2) În cazul în care orice prevedere a prezentului acord este considerată nulă sau inaplicabilă, celelalte prevederi vor rămâne în vigoare.

Semnătura părților:

Furnizor:


Semnătura: __________________
Nume: ____________________
Funcție: ___________________
Data: _____________________

Beneficiar:


Semnătura: __________________
Nume: ____________________
Funcție: ___________________
Data: _____________________

Acest acord a fost semnat într-un exemplar original în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte.


Acesta este un model standardizat, care poate fi personalizat în funcție de cerințele specifice ale părților implicate.

Chat